Ερώτηση: Μια βασική μετατροπή στο δίκυκλό σας:

  • 1) Δεν επηρεάζει την ασφάλεια της κυκλοφορίας του δικύκλου.
    2) Είναι επικίνδυνη εφόσον γίνεται χωρίς την τήρηση των προβλεπομένων προδιαγραφών του κατασκευαστή.
    3) Μπορείτε να την κάνετε μόνοι σας.

Ερώτηση: Ποιοι τύποι προστατευτικών κατασκευών προστατεύουν καλύτερα:

  • 1) Ανεμοθώρακας (παρ-μπριζ) επάνω στο τιμόνι.
    2) Σπορ φαίρινγκ.
    3) Τουριστικού τύπου φαίρινγκ.

Ερώτηση: Σε μία κατάβαση με σημαντική κλίση ποια σχέση του κιβωτίου ταχυτήτων της μοτοσυκλέτας χρησιμοποιείτε:

  • 1) Την πρώτη.
    2) Τη δεύτερη.
    3) Εκείνη με την οποία ανεβαίνετε το ίδιο τμήμα του δρόμου ή τμήμα άλλου δρόμου με παρόμοιες κλίσεις.

Ερώτηση: Ποιον τύπο λαδιού χρησιμοποιείτε για τον κινητήρα της μοτοσυκλέτας σας και κάθε πότε αλλάζετε λάδια:

  • 1) Τον τύπο που ορίζει ο κατασκευαστής και αλλάζετε λάδια όταν αντιληφθείτε ότι ο κινητήρας υπερθερμαίνεται.
    2) Τον τύπο που ορίζει ο κατασκευαστής και αλλάζετε κάθε 1000 km.
    3) Τον τύπο που έχει τη ρευστότητα που ορίζει ο κατασκευαστής και αλλάζετε σε τακτά χρονικά διαστήματα, σύμφωνα με όσα καθορίζoυν οι κατασκευαστές των λαδιών και της μοτοσυκλέτας.

Ερώτηση: Πρόκειται αμέσως τώρα να στρίψετε δεξιά. Ποια είναι η τελευταία ενέργειά σας πριν στρίψετε:

  • 1) Δείχνετε το σωστό σήμα.
    2) Ρίχνετε ένα γρήγορο βλέμμα πάνω από τον ώμο σας στα δεξιά σας.
    3) Επιλέγετε τη σωστή σχέση ταχυτήτων.
    4) Παίρνετε τη σωστή θέση για τη στροφή.

Ερώτηση: Το ανώτατο επιτρεπόμενο όριο ταχύτητας μιας δίκυκλης μοτοσυκλέτας με κινητήρα πάνω από 125 cc, όταν κινείται σε αυτοκινητόδρομο, είναι:

  • 1) 60 km/h.
    2) 75 km/h.
    3) 130 km/h.

Ερώτηση: Κάθε πότε πρέπει να ελέγχετε τη στάθμη του λαδιού του δικύκλου σας:

  • 1) Πριν από κάθε χρήση.
    2) Κάθε 1.000 km.
    3) Κάθε 2.000 km.

Ερώτηση: Δεν διαθέτετε κατάλληλο εξοπλισμό και οδηγείτε τη μοτοσυκλέτα σας με βροχή και με κρύο. Τι μπορεί να συμβεί:

  • 1) Χάνετε την αυτοσυγκέντρωσή σας, την προσοχή σας.
    2) Παγώνει η ζελατίνα σας.
    3) Μπορεί να γλιστρήσετε από τη σέλα.
    4) Ο χρόνος της αντιδράσεώς σας μειώνεται.
    5) Μπορεί να χαλαρώσει το κράνος σας.

Ερώτηση: Δεν πρέπει να κινείσθε με το συμπλέκτη πατημένο περισσότερο από όσο είναι εντελώς απαραίτητο χρονικά γιατί:

  • 1) Αυξάνεται η φθορά του κιβωτίου ταχυτήτων.
    2) Αυξάνεται η κατανάλωση καυσίμων.
    3) Μειώνεται ο έλεγχος της μοτοσυκλέτας σας.
    4) Μειώνεται η πρόσφυση των ελαστικών σας.

Ερώτηση: Σε ένα ιδανικό φρενάρισμα, τι ποσοστό συμμετοχής έχει το φρένο κάθε τροχού της μοτοσυκλέτας:

  • 1) 75% ο εμπρόσθιος και 25% ο οπίσθιος.
    2) 50% ο εμπρόσθιος και 50% ο οπίσθιος.
    3) 25% ο εμπρόσθιος και 75% ο οπίσθιος.